Lampionok az állatkertben II.



Ahogy az előző bejegyzésben írtam, hosszú sorban állás után végül bejutottam a "Sárkányok Éjszakái" lampionos kiállításra. Az este 10 órás zárásig  - amiről sorban állás közben megtudtam, hogy a "kegyetlen" kínaiak egy perccel sem fogják meghosszabbítani- volt szűk egy órám.

Nem tudom, hogy a vak véletlen vagy a saját hülyeségem miatt, de az ajánlott haladási iránnyal szemben kezdtem el sétálni. Ez egy kicsit megnehezíttette az előrehaladásomat, azonban a végére lassan elfogytak az emberek, senki sem jött szembe, így az utolsó lampionoknál már nyugodtan tudtam fotózni. Az elején elég sok időt elpepecseltem, így később már egy kicsit jobban kellett sietnem, de végül is sikerült záróra előtt abszolválnom a túrát.

Annak ellenére, hogy nem mindegyik lampion tetszett, hiszen voltak köztük nagyon giccsesek is, azt kell mondjam, hogy nagyon jó volt a kiállítás. Sajnálom, hogy nem volt több időm bent lenni, mert jó lett volna lassabb tempóban sétálgatva elidőzni, kicsit átvenni ezt a különleges, valóban mesés hangulatot. A bejutási nehézségek és a kevés rendelkezésre álló idő ellenére sem bántam meg a látogatást.

















Megjegyzések

  1. Ez még jobban tetszik, mint az előző!
    Ügyes! :) Ha szabad megjegyzést is tennem, néhány képen vannak kosznak látszódó, a háttérből megmaradt aprócska fények. Azokat kiszedtem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ami kis fénypontokat illeti, igazad lehet. Szerintem azért nem zavart engem, mert én "láttam" ahogy átsejlenek a lampionok kis fényei a növényzeten és ez valahogy hozzátartozott a képhez.

      Törlés

Megjegyzés küldése