Jé, esett a hó!



Két hete vasárnap így kiáltottam fel, amikor ébredés után felhúztam a redőnyt. Reggel, kávézás közben bámultam kifelé az ablakon és egyre inkább úgy éreztem, hogy ki kell mennem a friss hóba járni egy kicsit. Nem kellett hozzá sok, gyorsan összekaptam a felszerelésemet és nekivágtam egy kis sétának.
Szerencsére nem volt hideg odakint és kezdetben szinte csak kacsákkal találkoztam (akik mint tudjuk, mindenütt ott vannak és fotóztatják magukat), de egy idő után egyre több kutyasétáltató, futó, szánkózó és "csak úgy" hóban gyalogoló ember jelent meg a parton.
Az utolsó képen kacsák lábnyomai találhatóak, biztos vagyok benne, hogy üzenni akartak valamit...





















Megjegyzések

  1. Jók a hidas fotók! :) A vizsla külön piros pontos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Jah, tényleg a vizsla-fan... :D Beírtam a piros pontot. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése